Bosch home appliances

Samen met Social.Inc ontwikkelden we diverse social media uitingen voor Bosch. Voor zowel Facebook als Instagram, posts en stories. Doel was de huishoudelijke middelen van Bosch uit te lichten en in het bijzonder de kwaliteit van de producten en de diversiteit in het assortiment.

Klant:
In samenwerking met:
Categoriƫn:

Posts consumenten awards

Iedere maand ontwikkelden we een post voor een product dat een consumenten prijs had gewonnen. Deze posts kregen simpele animatie die de eigenschappen van het product onderschrijven.

Video afspelen
Video afspelen
Video afspelen

Interactive stories

Door een interactief element aan een story toe te voegen kunnen we meer informatie kwijt in een relatief korte video. En heeft de story een hoge attentie waarde.

Video afspelen
Video afspelen

Een eenvoudige boodschap

Uitingen hoeven niet altijd spectaculair te zijn. Zolang ze maar een duidelijke boodschap hebben. Zowel in beeld als tekst weet je precies wat de boodschap is.

Video afspelen

Bekijk ook:

Randstad toolkit
Spinach365
Albert Heijn Stories

Under construction

Jawel, het is net als bij de loodgieter waar thuis de kraan druppelt. Teksten moeten nog langs de copywriter, cases moet nog gevuld worden. Wees welkom, maar neem alles met een korreltje zout. Voor een goed verhaal, neem contact op.