Samen met Social.Inc ontwikkelden we Stories voor Albert Heijn, in de tijd dat Stories meer mainstream begonnen te raken. Iedere week maakten we een animatie voor een Bonus aanbieding. Door middel van humor en creativiteit brachten we het Instagram account van Albert Heijn onder de aandacht bij een jonger publiek. Door een interactief element toe te voegen aan deze stories verhoogden we het engagement.
Een mooi voorbeeld hoe beeld + audio + copy samenkomen tot een resultaat waar je blij van wordt.
Video afspelen
Video afspelen
Video afspelen
Zomerse aanbieding
Ook de aanbiedingen die in actueel waren werden uitgelicht.
Video afspelen
Interactie
Sommige aanbiedingen zijn niet spectaculair, maar lenen zich wel goed voor een interactie. In dit geval wordt je aangespoord met de telefoon te schudden.
Jawel, het is net als bij de loodgieter waar thuis de kraan druppelt. Teksten moeten nog langs de copywriter, cases moet nog gevuld worden. Wees welkom, maar neem alles met een korreltje zout. Voor een goed verhaal, neem contact op.