Albert Heijn Stories

Samen met Social.Inc ontwikkelden we Stories voor Albert Heijn, in de tijd dat Stories meer mainstream begonnen te raken. Iedere week maakten we een animatie voor een Bonus aanbieding. Door middel van humor en creativiteit brachten we het Instagram account van Albert Heijn onder de aandacht bij een jonger publiek. Door een interactief element toe te voegen aan deze stories verhoogden we het engagement. 

Klant:
In samenwerking met:
Categoriën:

Avocado aanbieding

Een mooi voorbeeld hoe beeld + audio + copy samenkomen tot een resultaat waar je blij van wordt.

Video afspelen
Video afspelen
Video afspelen

Zomerse aanbieding

Ook de aanbiedingen die in actueel waren werden uitgelicht.

Video afspelen

Interactie

Sommige aanbiedingen zijn niet spectaculair, maar lenen zich wel goed voor een interactie. In dit geval wordt je aangespoord met de telefoon te schudden.

Video afspelen

Bekijk ook:

Randstad toolkit
Spinach365
Bosch home appliances

Under construction

Jawel, het is net als bij de loodgieter waar thuis de kraan druppelt. Teksten moeten nog langs de copywriter, cases moet nog gevuld worden. Wees welkom, maar neem alles met een korreltje zout. Voor een goed verhaal, neem contact op.